1403-01-10 08:46
166
0
89338
توصیه‌های ایمنی جدی گرفته شود؛

تمهیدات آتش‌نشانی برای لیالی قدر در گرگان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از آمادگی این سازمان برای تأمین ایمنی شهروندان برای برگزاری مراسم شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، موسی‌الرضا صفری با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در لیالی قدر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر و نظر به اینکه بسیاری از شهروندان در این شب‌ها در اماکن مذهبی حضور یافته و تا ساعاتی از شب مشغول راز و نیاز با پروردگار یکتا می‌شوند، آتش‌نشانی گرگان تمام تلاش خود را برای پوشش ایمنی این اماکن و شرکت‌کنندگان در این مراسم‌ها به کار خواهد بست.

وی همچنین توصیه کرد که در این شب‌ها لازم است همه درهای ورود و خروجی مکان‌های مذهبی باز باشند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک‌ترین محل تا درهای خروجی اسکان داده شوند.

صفری با اشاره به این که آتش نشانی گرگان در ابتدای ماه مبارک رمضان از مساجد و حسینیه‌های اماکن برپایی مراسم مذهبی توسط نیروهای عملیاتی بازدید بعمل آمده گفت: از متولیان یا هیات امنای هیات‌های مذهبی درخواست می‌شود نسبت به نصب کپسول‌های آتش نشانی متناسب و رفع نواقص و انجام الزامات ایمنی مساجد و مکان‌های تجمعی اقدام کنند.

وی افزود: درصورت بروز حادثه، علاوه بر تماس فوری با سامانه ۱۲۵ و اعلام آن به سازمان آتش نشانی، نسبت به تخلیه شهروندان، به ویژه کودکان، سالخوردگان و بانوان اقدام شود.

صفری از شهروندان درخواست کرد که در این شب‌ها آتش نشانان را نیز از دعای خیر خود بهره مند سازند و یادآور شد: رعایت نکات ایمنی می‌تواند در هر زمان از بروز هرگونه حادثه‌ای پیشگیری کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.